לדילוג לתוכן המרכזי

שירות לנוסע

train.jpg train.jpg

צרו קשר

מוקד השירות הטלפוני:

בכל שאלה או בעיה ניתן לפנות למוקד בטלפון:

*3686 או 072-2564333

השירות הטלפוני כולל מערכת מענה קולי וצוות נציגי שירות מיומנים אשר באמצעותם תוכלו לקבל מידע מפורט ושירות במגוון נושאים כגון: תוואי המסלול, מיקום התחנות, תעריפי הנסיעה, לוחות הזמנים, נקודות רכישת והנפקת כרטיסים, עדכונים שוטפים בזמן אמת ועוד.

שעות פעילות המוקד הטלפוני:

בימים א'-ה': 9:00-16:00

פניות הציבור

סיטיפס שמה לה למטרה לספק חוויית שירות מודרנית, נוחה ונעימה ולהציב סטנדרטים חדשים בתחום התחבורה הציבורית בארץ. 
נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה, הצעה או תלונה ונעשה את מירב המאמצים לטפל בפנייתכם ביעילות, במהירות ולשביעות רצונכם.

 

*כוכבית הנה שדה חובה.

  • בחר נושא פנייה:

כוכבית הינה שדה חובה
יש לצרף לכל השגה:
צילום ת"ז + ספח
צילום של החיוב המוגדל
מומלץ לצרף מסמכים התומכים בפנייתכם באם רלוונטי להשגה. (העתק ברור מכרטיס הנסיעה משני צדדיו, אישור רכישת כרטיס, אישור רפואי, אישור נכות, מוגבלות, חוגר, תעודת לוחם, אישור ביטוח לאומי, אישור לימודים)
jpg,jpeg,bmp,webp,gif,png,pdf,doc,docx
יש לצרף לכל השגה:
צילום ת"ז + ספח
צילום של החיוב המוגדל
מומלץ לצרף מסמכים התומכים בפנייתכם באם רלוונטי להשגה. (העתק ברור מכרטיס הנסיעה משני צדדיו, אישור רכישת כרטיס, אישור רפואי, אישור נכות, מוגבלות, חוגר, תעודת לוחם, אישור ביטוח לאומי, אישור לימודים)