נגישות

נגישות

הרכבת הקלה תוכננה בעצה אחת עם יועצי נגישות, על מנת להתאים את הרכבת, ככל הניתן, גם לנוסעים עם מוגבלויות שונות.
כך למשל,  מפלס רציף התחנה מותאם לגובה רצפת הקרון, באופן שמאפשר מעבר חלק ונוח לבעלי כיסאות גלגלים, כמו גם להורים עם עגלות ילדים וכדו'.
ברכבת עצמה, קיים מקום ייעודי לחגור את כיסא הגלגלים / קלנועית בצמוד לכיסאות המתקפלים.
בקרי הרכבת הקלה יישמחו לסייע ככל שניתן בעת עלייה / ירידה מהרכבת ובחגירת כיסא הגלגלים / קלנועית במקום הייעודי לכך בקרון הרכבת.

 לאורך התחנה מוצבים שלטי נגישות לטובת סימון אזור פתיחת הדלת הכפולה, בעת הגעת רכבת לרציף.
בהתאם קיים משטח סימון לעיוורים הממוקם אל מול אזור פתיחת הדלתות.

מרכז שירות לקוחות
מרכז שירות הלקוחות ממוקם ביפו 97 (בחזית בניין כלל) ומאפשר קבלת שירות נגיש ללא המתנה בתור לאנשים עם מוגבלות.

מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר בטלפון *3686 (בשעות הכתובות מטה) המעבר לנציג טלפוני הינו מיידי לאחר בחירת השירות הרצוי.

קלנועית.
קולנועית מסוג  A שרוחבה עד 75 ס"מ, אורכה עד 120 ס"מ ומשקל הכסא הינו עד 130 ק"ג, מורשית לנסיעה בתחבורה ציבורית, לרבות הרכבת הקלה.

כלבים
ניתן להסיע כלב נחיה המתלווה לבעל תעודת עיוור וכלב נחיה בתקופת אימון הלבוש אפודה עם הכיתוב: "כלב נחיה באימון" המאמן חייב בתשלום מלא.

לבירורים בנושא נגישות ניתן לפנות לאיתמר שמש: itamar_sh@cjlrt.co.il
לקבלת מענה מיידי במסרון ובשעות הפעילות בלבד  0542434317

שעות פעילות מוקד טלפוני *3686:
ימים א- ה  בין השעות 07:00 עד 19:00.
בימי ו וערבי חג - 07:00 עד 13:00.
מוצאי שבת - חג - כשעה מצאת השבת / חג ועד לשעה 23:00.
  
שעות פעילות מרכז השירות:
א - ה בין השעות 09:00 עד 17:00
ימי ו / ערבי חג 09:00 עד 13:00